платежі
по 202 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
платежі
по 303 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Цей чохол - справжнє поєднання функціональності та стилю для вашої класичної гітари. Він зроблений з щільної, водовідштовхувальної рюкзачної тканини з просоченням, що гарантує надійний захист від вологи та дощу. Ви можете бути впевнені, що ваш інструмент залишиться сухим та недоторканим.
Цей чохол, хоч і без утеплювача, але він відмінно виконує свою основну функцію - захист гітари від зовнішніх пошкоджень. Проте, варто врахувати, що в холодну пору року він не забезпечує захист від морозу, тому ретельно оберігайте гітару при перенесенні на вулицю взимку.
Чохол оснащений зручною бічною ручкою, яка дозволяє легко переносити його з одного місця в інше. Крім того, він має 2 плечові шлейки, що перетворюють його в зручний рюкзак. Тепер ви можете комфортно носити свою гітару, звільняючи руки для інших завдань.
У чохлі також є велика передня кишеня, прикрашена орнаментною кольоровою стрічкою. Це ідеальне місце для зберігання аксесуарів, нот і додаткових речей, які ви можете потребувати. Чохол закривається подвійними замками, які відкриваються "книжкою", забезпечуючи легкий доступ до вашої гітари. Крім того, на кишені присутній окремий замок для додаткової безпеки.
Артикул | 87251 |
---|---|
Назва модифікації | Чохол для класичної гітари 4/4, DZA-CG 39 без утеплювача. Зелений орнамент |
Бренд | 888 |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Розмір | 4/4 |
Призначення | Класична гітара |
Матеріал | Нейлон |
Способи оплати
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" послуги післяплати оплачує покупець
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +38 099 320 80 19
Повернення здійснюється за рахунок Відправника, службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", послуги післяплати оплачує покупець.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів з асортименту нашого магазину відносяться: