платежі
по 150 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
платежі
по 226 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Чохол для укулеле тенор UK-26 - це надійний захисний аксесуар, призначений для збереження та перенесення вашого улюбленого укулеле тенорного розміру. Виготовлений з міцної та водонепроникної рюкзачної тканини, цей чохол забезпечує високу захист від подряпин, ударів та вологи.
Чохол має спеціальну кишеню на замку з передньої сторони, де ви можете зручно зберігати аксесуари, такі як струни, медіатори або тюнер. Ззаду чохол оснащений одним плечовим ременем, що дозволяє зручно переносити укулеле на плечі, залишаючи руки вільними. Також на чохлі присутня бокова ручка, яка надає додаткову можливість перенесення в руках.
Чохол для укулеле тенор UK-26 має стильний чорний колір, який додає елегантності та класу. Завдяки своїм розмірам, довжина яких становить 70 см, цей чохол ідеально підходить для укулеле тенорного розміру 26 дюймів. З надійним захистом та зручними ручками та ременем, ви можете бути впевнені, що ваше укулеле завжди залишиться в безпеці та легко переноситиметься в будь-якому місці.
Призначення | Укулеле |
---|---|
Матеріал | Нейлон |
Стан | Новий |
Країна виробник | Китай |
Жорсткість чохла | М'який |
Способи оплати
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" послуги післяплати оплачує покупець
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +38 099 320 80 19
Повернення здійснюється за рахунок Відправника, службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", послуги післяплати оплачує покупець.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів з асортименту нашого магазину відносяться: