Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Кишені для паличок Hayman CAJ-PAD

Артикул 18-54-2-1
В наявності
Опис

Килимок для кахона Hayman CAJ-PAD - це практичний і зручний аксесуар, який призначений для зберігання паличок та інших аксесуарів для кахона.

Цей чохол виготовлений з нейлону, що забезпечує йому високу міцність і довговічність.

Чохол має чорний колір, що надає йому стильний і елегантний вигляд.

Килимок Hayman CAJ-PAD має 4 кишені, що дозволяє зручно розмістити палички та інші дрібні аксесуари.

Завдяки 2 ременям, чохол може надійно кріпитися до кахона, що забезпечує зручний доступ до необхідних інструментів під час гри.

Цей чохол стане незамінним помічником для музикантів, які часто використовують кахон під час виступів або репетицій.

Він допоможе зберігати аксесуари у порядку і захистить їх від пошкоджень під час транспортування.

Килимок для кахона Hayman CAJ-PAD є відмінним вибором для всіх музикантів, які прагнуть мати свої аксесуари завжди під рукою і дбають про їх безпеку і збереження.

Виготовлений в Китаї, цей чохол розроблений і зареєстрований брендом в Великій Британії, що гарантує його якість і надійність.

Характеристики:

Тип чохла Чохол
Призначений для Паличок та інших аксесуарів для кахона
Матеріал чохла Нейлон
Наявність коліщат Немає
Наявність ніжок Немає
Кількість ременів 2
Кількість кишень 4
Колір Чорний
Країна реєстрації бренду Велика Британія
Країна-виробник товару Китай
347 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Артикул 18-54-2-1
Назва модифікації Кишені для паличок Hayman CAJ-PAD
Колір Чорний
Бренд Hayman
Країна виробник Китай
Стан Новий

 

Способи доставки

  • Нова пошта на відділення за тарифами перевізника від 50 грн.
  • Нова пошта адресна доставка кур’єром до дверей за тарифами перевізника від 85 грн. ( Обвязково вкажіть свою адресу, місто, вулицю, номер будинку, квартири та ПІБ)
  • Нова пошта поштомат за тарифами перевізника від 50 грн.                                                        
  • Детальніше ознайомитись з тарифами можна на сайті перевізника https://novaposhta.ua/basic_tariffs
  • Доставка здійснюється по всій території України.   
  • Доставка зазвичй триває 1-2 дні в залежності від вашого регіону проживання.
  • Відправлення здійснюється в день замовлення, якщо воно оформлене і прийняте до 12:00, якщо після 12:00 тоді відправлення здійснюється на наступний день.

Способи оплати

  • Післяплата (оплата при отриманні товару на віділенні Нової Почти) Зверніть увагу що Нова Пошта стягує комісію 20 грн і 2% від суми платежу. Замовлення до 300 грн відправляються виключно після попередньої оплати замовлення
  • Онлайн-оплата банківською картою Wayforpay. Онлайн-оплата здійснюється кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay. Для здійснення оплати виберіть спосіб оплати " Онлайн-оплата банківською картою Wayforpay" введіть платіжні дані карти або виберіть інший спосіб оплати через Google pay. Перевірте, щоб всі дані були вказані вірно і здійсніть оплату.
  • Оплата на розрахунковий рахунок ФОП Нерознак Ольга Станіславівна Р/р UA093220010000026003330101013,код за ЄДРПОУ: 3428307488 Оплата на розрахунковий рахунок здійснюється через касу банку, платіжний термінал, або ваш додаток банку на мобільному телефоні чи на пк. Для цього оберіть вкладку платежі, введіть вищевказаний номер розрахункового рахунку, або код ЄДРПОУ, після того, як вам підтягнуться коректні дані введіть суму оплати, в призначенні платежу вкажіть за який товар здійснюється оплата і ваше ПІБ.  Не є платником пдв
  • Оплата частинами Монобанк до 3 платежів на замовлення від 1000 грн. Для здійснення оплати виберіть "Оплата частинами Монобанк" і слідуйте подальшим вказівкам. Зверніть увагу комісія за послугу відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта Monobank.
  • Оплата частинами Приватбанк до 3 платежів на замовлення від 1000 грн. Для здійснення оплати виберіть "Оплата частинами Монобанк" і слідуйте подальшим вказівкам. Зверніть увагу комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Умови повернення для товарів належної якості.


Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
 - збережені всі ярлики та заводське маркування,
 - збережені споживчі якості товару,
 - повна комплектація,
 - відсутні будь-які механічні пошкодження,
 - відсутні сліди користування. 
 
Повернення відбувається службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" послуги післяплати оплачує покупець


Умови повернення для товарів неналежної якості.


У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 
В індивідуальному порядку вирішити питання:
 - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
 - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.


Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +38 099 320 80 19


Повернення здійснюється за рахунок Відправника, службою доставки  Нова пошта за тарифами транспортної компанії, за адресою:  Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем два способи:
 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", послуги післяплати оплачує покупець.

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.


Товари які не підлягають обміну, або поверненню.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів з асортименту нашого магазину відносяться:

  1. мундштуки,
  2. сурдини,
  3. скрипкові підборіддя,
  4. тканини,
  5. товари в аерозольній упаковці,
  6. друковані видання,
  7. аудіо-, відеокасети диски для лазерних систем зчитування із
    записом

 

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору