Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Стійка для тарілок Cymbal Stand CS 271

Артикул 114800
Немає в наявності
Опис

Представляємо вам стійку для тарілок SONOR CS-271 Cymbal Stand - ідеальний вибір для будь-якого барабанщика, який цінує зручність, надійність та простоту в користуванні.

Ця стійка відзначається своєю функціональністю та надійністю, завдяки чому ви зможете насолоджуватися вашою музичною практикою без непотрібних турбот.

Стійка SONOR CS-271 Cymbal Stand виготовлена з увагою до деталей, що робить її не тільки міцною, але й довговічною.

Це гарантує, що вона витримає навантаження навіть під час інтенсивних ритмічних виконань.

Кожна деталь, від стійок до кріплень та педалей, розроблена з урахуванням вимог професійних барабанщиків, що додає додаткової певності у якість обладнання.

Для підвищеної стійкості та надійності, стійка SONOR CS-271 Cymbal Stand оснащена рельєфними трубками.

Окрім високої якості, ця стійка також демонструє простоту в користуванні.

Ви зможете швидко та зручно налаштовувати її під свої потреби, що дозволить вам швидко переключатися між різними композиціями та стилями гри.

Стійка для тарілок SONOR CS-271 Cymbal Stand - це надійний та функціональний аксесуар, який допоможе вам досягти найкращих результатів у вашій музичній практиці.

 

3 485 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань
Характеристики
Артикул 1572688802
Назва модифікації Стійка для тарілок Cymbal Stand CS 271
Колір Металік
Бренд Sonor
Стан Новий
Вид інструменту Стійка для тарілки

 

Способи доставки

  • Нова пошта на відділення за тарифами перевізника від 50 грн.
  • Нова пошта адресна доставка кур’єром до дверей за тарифами перевізника від 85 грн. ( Обвязково вкажіть свою адресу, місто, вулицю, номер будинку, квартири та ПІБ)
  • Нова пошта поштомат за тарифами перевізника від 50 грн.                                                        
  • Детальніше ознайомитись з тарифами можна на сайті перевізника https://novaposhta.ua/basic_tariffs
  • Доставка здійснюється по всій території України.   
  • Доставка зазвичй триває 1-2 дні в залежності від вашого регіону проживання.
  • Відправлення здійснюється в день замовлення, якщо воно оформлене і прийняте до 12:00, якщо після 12:00 тоді відправлення здійснюється на наступний день.

Способи оплати

  • Післяплата (оплата при отриманні товару на віділенні Нової Почти) Зверніть увагу що Нова Пошта стягує комісію 20 грн і 2% від суми платежу. Замовлення до 300 грн відправляються виключно після попередньої оплати замовлення
  • Онлайн-оплата банківською картою Wayforpay. Онлайн-оплата здійснюється кредитною та дебетовою картою за допомогою сервісу WayForPay. Для здійснення оплати виберіть спосіб оплати " Онлайн-оплата банківською картою Wayforpay" введіть платіжні дані карти або виберіть інший спосіб оплати через Google pay. Перевірте, щоб всі дані були вказані вірно і здійсніть оплату.
  • Оплата на розрахунковий рахунок ФОП Нерознак Ольга Станіславівна Р/р UA093220010000026003330101013,код за ЄДРПОУ: 3428307488 Оплата на розрахунковий рахунок здійснюється через касу банку, платіжний термінал, або ваш додаток банку на мобільному телефоні чи на пк. Для цього оберіть вкладку платежі, введіть вищевказаний номер розрахункового рахунку, або код ЄДРПОУ, після того, як вам підтягнуться коректні дані введіть суму оплати, в призначенні платежу вкажіть за який товар здійснюється оплата і ваше ПІБ.  Не є платником пдв
  • Оплата частинами Монобанк до 3 платежів на замовлення від 1000 грн. Для здійснення оплати виберіть "Оплата частинами Монобанк" і слідуйте подальшим вказівкам. Зверніть увагу комісія за послугу відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта Monobank.
  • Оплата частинами Приватбанк до 3 платежів на замовлення від 1000 грн. Для здійснення оплати виберіть "Оплата частинами Монобанк" і слідуйте подальшим вказівкам. Зверніть увагу комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Умови повернення для товарів належної якості.


Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
 - збережені всі ярлики та заводське маркування,
 - збережені споживчі якості товару,
 - повна комплектація,
 - відсутні будь-які механічні пошкодження,
 - відсутні сліди користування. 
 
Повернення відбувається службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" послуги післяплати оплачує покупець


Умови повернення для товарів неналежної якості.


У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 
В індивідуальному порядку вирішити питання:
 - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
 - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.


Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +38 099 320 80 19


Повернення здійснюється за рахунок Відправника, службою доставки  Нова пошта за тарифами транспортної компанії, за адресою:  Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем два способи:
 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", послуги післяплати оплачує покупець.

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.


Товари які не підлягають обміну, або поверненню.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів з асортименту нашого магазину відносяться:

  1. мундштуки,
  2. сурдини,
  3. скрипкові підборіддя,
  4. тканини,
  5. товари в аерозольній упаковці,
  6. друковані видання,
  7. аудіо-, відеокасети диски для лазерних систем зчитування із
    записом

 

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору