платежі
по 62 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
платежі
по 93 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Звучання, що підкорить серця і душі меломанів – ось що робить наші струни для банджо по-справжньому неперевершеними. Виготовлені з найвищої якості матеріалів та з майстерністю, що передається від покоління до покоління, наші струни забезпечують кришталево чистий звук і неперевершений тон, які потрібні для створення музичної гармонії.
Незалежно від того, чи ви початківець або досвідчений музикант, наші струни стануть вашим надійним спутником на музичному шляху. Вони не тільки допоможуть вам досягти найвищих нот, а й нададуть вашій грі неповторний вираз, який зачаровує аудиторію з перших акордів.
Оберіть струни, яким можна довіряти, оберіть музичну якість, що вражає. Оберіть наші струни для банджо та дайте своїй музиці саме те неповторне звучання, на яке ви заслуговуєте!
Струни для банджо Dunlop виготовлені з високоякісної нікельованої сталі, щоб домогтися чіткого і пробивного звучання. Ці струни надзвичайно довговічні і мають гладке на дотик покриття.
Технічні характеристики DUNLOP DJN0920
Артикул | 117117 |
---|---|
Назва модифікації | Струни для банджо (5 струн) Dunlop DJN0920 Nickel wound 9-20 Light |
Бренд | Dunlop |
Країна виробник | США |
Стан | Новий |
Матеріал струни | Никельована сталь |
Кількість струн | 5 |
Струнний інструмент | Струни для банджо |
Способи оплати
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" послуги післяплати оплачує покупець
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +38 099 320 80 19 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +38 099 320 80 19
Повернення здійснюється за рахунок Відправника, службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії, за адресою: Поштове відділення №4 (до 30 кг) м. Черкаси, Черкаська область, вулиця Гагаріна, 77, Черкаси, Черкаська область, 18021
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", послуги післяплати оплачує покупець.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів з асортименту нашого магазину відносяться: